32 år är bra

Hej bloggen. Äntligen kan jag skriva igen. Vi har flyttat och China Telecom har efter några dagars väntan varit här och installerat bredband. Ungefär lika pålitliga som en hantverkare hemma. Säger nio kommer vid två, men nu funkar det perfekt.

Mycket har hänt de senaste dagarna. Jag har blivit ett år äldre. 32 är en bra ålder. Åldersnojjan var som störst på kvällen innan den stora dagen. Så stor att jag gick till gymmet. Nu 32 år och en dag gammal känner jag mig nöjd, 32 är minst lika bra som 31 eller 25.

Andreas och Regina hade mycket fuffens och hemligheter för sig inför min födelsedag. De gjorde dock misstaget att involvera Axel i dem och han berättade glatt om att det skulle bli pannkakor till frukost. Födelsedagen var en perfekt blandning mellan klassisk svensk gräddtårta och den lyx vi har möjlighet att unna oss här. Det sjöngs på morgonen, efter lunch gjorde jag manikyr och pedikyr och på eftermiddagen kom en svensk familj och en Hongkong/fransk familj över och åt tårta. Kolla in tårtorna på Reginas blogg reginaikina.blogg.se. Kvällen avslutades med middag på tu man hand och en skön men extremt hårdhänt massage.

Flytten hit till den nya lägenheten gick kanon och vi stormtrivs. Utsikten är grym, sängen om möjligt ännu hårdare än på förra stället, möblerna långt ifrån nordiskt avskalat, men hemtrevligheten är mycket närvarande. Bra helt enkelt.

Födelsedagsbarnet på balkongen spanandes efter gästerna



Gästerna




Kommentarer
Postat av: Mia Nilsson

Lost in translation. Bilden på dig och sky-linen är helt enkelt fantastiskt snygg.

2010-10-17 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0