Karate kid

Det första vi hörde när vi flyttade in i vårt compound var att Jackie Chan ägde en av de stora fina lägenheterna högst upp i det ena huset. Han har dock aldrig bott där. Idag fick jag dock slå på djungeltrumman. Det var folk i Jackies lägenhet! En av dem kan helt klart ha varit han. Han kanske är på väg att flytta in. Jag måste absolut ta upp karaten igen och göra några kator på gården för att fånga hans intresse. Tänk att få bjuda över Jackie Chan på trekaffe.

Axel började sin karateträning i Fuxingpark i helgen. Han anslöt sig till ett gäng.


Jag blev sugen på Tai Chi, men måste nog köpa en pastellfärgad tröja först om jag vill vara med de här damerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0