Sovande sötnosar


Kommentarer
Postat av: Catarina

Hej, googlade runt lite om shanghai, jag och min familj kommer flytta dit under en tre månaders period då min sambo ska jobba där och hittade din blogg. Har ni bott där länge?

Mvh Catarina

2011-04-13 @ 17:25:34
Postat av: Sharon

Hi



My name is Sharon and I am Chinese girl living in Sweden. You have a very interesting blog and I would like to keep in touch with you but didnt find your contact information on the blog. Would you please contact me by email?



Best regards

Sharon

2011-04-14 @ 15:28:53
URL: http://www.mittensrike.se
Postat av: Hanna

Catarina - vi har bott här sen augusti och gillar det. Om du har frågor kan du kontakta mig på [email protected]



Sharon - Glad you find my blog interesting. I would love to contact you bur you didn´t post your adress. Mine is [email protected]

2011-04-14 @ 15:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0